Päästetud!

Need lilled (impatiens) olid aiapoe ukse taga prügikasti kõrval väga nukras seisus, kuivand, kõrbend. Kes tahtis, võis võtta. Mu teinepool tahtis. Tõi koju, koos turgutasime elule, nüüd on meil 30 ilusat taime. Esimene läheb homme õitsema!

Kast on samuti DIY - euroalusest tehtud lihtne asi. Aga oi, kui südamega ja hea sai. Ma olen oma mehe üle täitsa uhke!

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
Aed-lemmalts ehk aedbalsamiin, rahvakeeles Virk-Liisu on üks tänuväärne taim. Neil on palju värve, osa on liht-,osa täidisõielised. Päris huvitav, kes päästetute hulka kuuluvad. Neid on lihtne ka pistoksast paljundada. Ilusad igastahes ja euroalusest kastike annab nii mõnelegi kallile poevidinale sada silma ette. Plastist ma ei räägigi. Kui saab, siis peaks teda millegagi immutama, peaks kauem vastu.
Edu siis elupäästjaile aiandusmaailma avastamisel :)
elfriide tramm ütles …
ma olen ka su mehe üle uhke :)

ja tead, terve see kast koos lilledega on nii südamega ja hea, et teeb vaadates hinge rõõmsaks!
mrt ütles …
On jah, hea! Kui ta valmis (ja lilli täis) sai, siis me terve esimese õhtu muudkui imetlesime teda. :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt